czwartek, 15 maja 2014

Pyszności na śniadanie

Mamie też się należy odrobina pyszności z samego rana :)
A jaki piękny zapach unosi się w całym mieszkaniu...

Dzisiejszego poranka zaserwowałam sobie placuszki bananowo-cynamonowo-kokosowe. 
Przepis bardzo prosty i szybki w wykonaniu. Czuję, że to będzie mój przysmak w najbliższych dniach. 
W weekend z pewnością zrobię takie śniadanko mojemu mężowi, mam nadzieję, że jemu także przypadnie do gustu.



Składniki potrzebne do przygotowania:
2 banany
2 jajka
1 łyżeczka cynamonu
borówki
wiórki kokosowe
cukier puder
oliwa z oliwek

Sposób przygotowania:
Banany trzeba rozgnieść widelcem, żeby było łatwiej ja pokroiłam je najpierw w plasterki, potem trafiły do miski razem z jajkami, cynamonem i wiórkami kokosowymi. No właśnie wiórki kokosowe - jeżeli o nie chodzi, to wsypuje je na oko, dzisiaj zużyłam prawie pół opakowania, czyli coś około 75g. Wszystkie składniki mieszamy razem, aby nasza placuszkowa masa była gęściejsza dodajemy wiórków. Podgrzewamy oliwę z oliwek na patelni, w tym samym czasie dodając do masy borówki (zostawmy sobie kilka do późniejszej dekoracji). Placuszki smażymy z obydwóch stron, aż się zarumienią, ja lubię takie nawet mocniej przysmażone. Przed podaniem posypujemy placuszki cukrem pudrem.

Dodam jeszcze, że owy przepis wystarcza na przygotowanie około 15-stu placuszków.

Smacznego! :)










9 komentarzy:

  1. Doczekałam się!:) Już wiem co będzie jutro na śniadanie - zrezygnuję tylko z cukru pudru i zastąpię go jogurtem:) No i borówek nie będzie, bo nie mamy w domku :<

    http://swiatwokoltosi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie też będą smakowały polane miodem :) Smacznego! :)

      Usuń
  2. Mniam ! Na pewno wypróbuje :) wyglada pysznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. moje jutrzejsze śniadanie, mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy nadzieję, że smakowało :) My teraz planujemy coś z truskawkami...

      Usuń
  4. Na pewno ten przepis wypróbuje :-) ale również czekam też na inny przepis ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznego! :* Może niedługo będzie coś nowego ;)

      Usuń
  5. Narobiłaś mi smaku na noc! Jutro, jak znajdę gdzieś borówki, zabieram się za to :D szkoda tylko, że prócz mnie w tym domu nikt nie lubi owoców. :/

    OdpowiedzUsuń