piątek, 23 maja 2014

Zbliża się dzień matki...

W tym roku będzie mój pierwszy w 100% dzień matki :) 
Ciekawe jakie atrakcje szykuje dla mnie Amelka! Jestem przekonana, że z samego rana przywita mnie pięknym uśmiechem i wyciągnie rączki, żeby ją przytulić. Spodziewam się także, mnóstwa buziaków, po których większa część mojej twarzy będzie w ślinie Amelki :D Nieuniknione są pewnie atrakcje typu: spacer w promykach słońca, noszenie i przytulanie do spania - "bo przecież tylko ty mamo, tak potrafisz mnie ululać", a co za tym idzie znajdzie się także czas tylko dla mnie :) 


Ale to nie wszystko! Z pewnością wybierzemy się do Alfy Centrum w Gdańsku. Dlaczego? Jak to dlaczego?! Centrum handlowe postanowiło w tym roku zorganizować akcję pod hasłem "Będę mamą". Swoją drogą szkoda, że nie było tego rok temu, żebym i ja mogła się załapać ;) Poniżej plakat reklamujący ową akcję z dokładniejszymi informacjami co nas czeka.

Plakat zapożyczony ze strony Alfy Centrum

Atrakcje powyżej zamieszczone, to nie wszystko!
Dla mnie i Amelki głównym punktem zaczepienia będzie szał zakupowy w tamtejszym sklepie CUBUS. 
Doszły nas sprawdzone w 100% słuchy, że CUBUS szykuje niespodziankę również dla małych zakupoholików :D Będziemy mogli obkupić się na dziale Baby, czyli rozmiarówka do 1,5 roczku (do rozm. 80-86) - sklep szykuje tam promocję 3 sztuki w cenie 2. Znajdziemy też coś w większych rozmiarach, a dokładnie możemy liczyć na atrakcyjne ceny na pozostałych działach,
czyli 2 t-shirty w cenie 49,90zł. 


Także z okazji nadchodzącego naszego święta, życzę wszystkim mamom dużo szczęścia i radości, 
a przede wszystkim nieustającej pociechy z naszych małych i większych łobuziaków, ogrom wyrozumiałości 
w stosunku do ich psot, a także sił i zdrowia do zabaw z nimi! 
Buziaki mamuśki! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz