wtorek, 29 lipca 2014

Roczek tuż tuż...


Zdjęcie powyżej to mała zapowiedź tego co planuję na Amelki urodziny. Ktoś może się domyśla, co chcę zrobić? 2 sierpnia zbliża się wielkimi krokami, koncepcja jest i już zaczęłam co nieco przygotowywać. Z założenia ma być skromnie, tanio i różowo-biało ;) Większość rzeczy zrobię sama, zobaczymy jak mi pójdzie, a efekty mojej pracy na pewno zostaną sfotografowane i następnie tutaj zaprezentowane.


Czas płynie niesamowicie szybko, nie mam pojęcia kiedy minął prawie rok... Dwa lata czekania na wieści, że będziemy rodzicami, 9 miesięcy noszenia Aniołka pod serduszkiem, długi męczący poród, a potem miliony niepowtarzalnych chwil i doświadczeń, a teraz odliczamy dni do pierwszych urodzin Amelki :)  W chwili obecnej mała próbuje sama chodzić, ma 4 piękne bialutkie ząbki, sprawdza na ile jej pozwolę wciskając nosek i rączki, gdzie tylko popadnie oraz prowadzi ścisłą selekcję wobec osób, z którymi chce przebywać/bawić się, jak ktoś jej nie pasuje, to nie podejdzie i kropka :)

Postaram się niedługo sporządzić posta podsumowującego Amelki pierwszy rok życia, tymczasem poniżej kilka zdjęć, o których ja tęskniąca żona za mężem, całkowicie zapomniałam. Na jednym z nich gościnnie występuje Wiktorek, a zostały one wykonane przez jego mamę Emile - dziękujemy za super wypad i czekamy na kolejny!

This photo is a small forecats of that what I plan on Amelia´s birthday Who knows what am I planing to do? The special date: 2 august, knock at the door. I want to do something small, cheap and in white-pink colors. Most of things I do by my self. I hope You will like it. Photos from 1 year party will be posted. Just check my blog, subscribe and let other know!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz