wtorek, 1 lipca 2014

Pewnego dnia w Hamburgu

Strasznie ciężko było mi przysiąść do napisania tego posta. Z jednej strony miałam ostatnio tyle na głowie, że po prostu brakowało mi czasu i głowy, a z drugiej strony w wolnej sekundzie zwyczajnie miałam lenia :) Ale jest, w końcu jest!

W ubiegłym tygodniu byliśmy w Hamburgu w odwiedzinach u naszej kochanej cioci Renaty.
 Czas leciał z tak szaleńczą prędkością, że zdjęcia mamy tylko z jednego popołudnia, ale było super :) 

Obawiałam się jak Amelka zniesie podróż samolotem, jednak całkowicie niepotrzebnie. Mieliśmy godzinne opóźnienie lotu, które Mała całkowicie przespała, a podczas lotu fikała i się śmiała. Po wylądowaniu kolejna godzinka jazdy autobusem - także przespana. Niejednokrotnie powtarzam, że Amelka to anioł, nie dziecko :) Droga powrotna do Gdańska wyglądała identycznie. 
Ah... jak ja mam dobrze z moją córeczką.


Zdjęcia poniżej były zrobione w Dzień Ojca, więc dedykuje je mojemu mężowi :* Udało nam się na nich uwiecznić jedne z pierwszych prób samodzielnego stania bez trzymania :) Podczas wyjazdu Amelka nauczyła się także kręcić główką w boki, gdy my mówimy "nie nie nie". No i w końcu załapała o co chodzi w robieniu "papa" :) Moja dzielna dziewuszka! 

Wspomnę jeszcze o jednym z najwspanialszych momentów i prezentów jakie mogła zrobić mi Amelcia - wczoraj po raz pierwszy powiedziała "MAMA"! :) Do tego momentu ciągle powtarzała: "tatattatata", a teraz nadszedł moment na: "mamamamma". Nie myślałam, że tyle radości sprawi mi usłyszenie tego słowa... Dziękuję mój Aniołku! :*

Jutro wybieramy się na kilka dni na wieś do dziadków, więc może jak pogoda nam dopisze, to uzbieramy materiał na kolejny wpis. 

Tymczasem życzę wszystkim samych pozytywnych chwil ze swoimi pociechami :)



















4 komentarze:

  1. U nas też króluje "tata". Wcześniej trajkotała "tatatata". Niestety do mnie "mama" nie mówi. Ja jestem "łała". :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz Amelka krzyczy już: tata, mama, baba, dziadzia, da, tak, nie i ja :) Tylko czekać na całe zdania :)

      Usuń
  2. Jaka już jest duża! Jeszcze trochę i będziecie ją gonić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekaliśmy się! Mała biega po całym mieszkaniu, co jakiś czas się potknie, wtedy wstaje i dalej w drogę :)

      Usuń