czwartek, 25 września 2014

Babski sposób na niepogodę

Za oknem jest, hmmm... powiedzmy, że nieciekawie, co chwilę słychać dźwięk rozbijających się o szybę kropli i szum wiatru. I co tu robić w taką pogodę...? 

My się wybrałyśmy z Amelką na zakupy po coś milutkiego i cieplutkiego do ubrania na te ponure dni. Centra handlowe mają to do siebie, że jest w nich pełno sklepów i zawsze, ale to zawsze jak się czegoś szuka, to niczego nie ma. Przemierzając kolejne alejki traciłam nadzieję, że znajdziemy cokolwiek co by nam odpowiadało, zarówno wizualnie, jak i cenowo. 

No i jest, dotarłyśmy! Naszym wybawieniem okazał się Cubus, a w nim upolowałyśmy dla mnie stylową w 100% bawełnianą koszulę w kratę i jasne, fajnie dopasowujące się jeansy. A dla Amelki słodki serduszkowy kombinezon, różowe dresy i szarą bluzę. Jednak największym hitem jest dla mnie bodziak iRule, wykonany z bawełny organicznej, która jest milsza i bardziej miękka w dotyku, w porównaniu ze zwykłą bawełną.






Na takie zakupy, to mogę chodzić częściej! Tylko nie wiem jeszcze co mój kochany mąż na to :P

Zachęcam i Was na wypad na zakupy, oprócz tego, że wiadomo jak pozytywnie one wpływają na umysły kobiet, to jest ku temu jeszcze większa okazja - na jutro Cubus szykuje dla nas rewelacyjne promocje!


A jako, że jestem rodowitą Gdańszczanką, a moim ulubionym Cubus'em jest właśnie ten w Alfie Centrum, to tam Was zapraszam! Będę tam jutro na pewno, więc może się spotkamy :) 

Pozdrawiam Was serdecznie i ruszcie tyłki z domów w te pochmurne dni, pomalujcie oko, zróbcie się na bóstwo i zaszalejcie na zakupach! 

Udanego weekendu! :)


 Post powstał przy współpracy z salonem odzieżowym Cubus

2 komentarze:

  1. Czyli w Cubusie są w miarę przestępne ceny? Nigdy jeszcze tam nie byłam, a ciekawa jestem, bo widzę, że całkiem fajne rzeczy upolowałaś. Koszulę w kratkę sama bym dorwała, by kocham takie, ale mam już 2 podobne więc na razie odpada. To, co mnie urzekło najbardziej to ten kombinezon w serduszka. Cudny jest! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ceny są przystępne i fajna jakość rzeczy, a przy takiej promocji jaka będzie jutro, aż szkoda nie skorzystać :)

      Usuń